torsdag den 18. marts 2010

Mulberry ..



I går gjorde min veninde Anna mig opmærksom på, at jeg altså skulle se en taske, hun havde fundet på net-a-porter. Tasken hun ville vise mig var fra Mulberry, nemlig den kendte Alexa bag.

Tasken er som mange nok ved opkaldt efter Alexa Chung, den flotte model. Desuden har jeg også spottet at man pludselig kan få en Alexa clutch - og pæne er de da begge Alexa'er.

Jeg har dog altid sagt at Bayswater tasken fra samme modehus, har været den flotteste klassiske taske der nogen sinde er blevet lavet.

Efter der er kommet den nye Alexa bag som også er blevet til en Alexa clutch, har det fået mig til at tænke på om den nye taske bliver den nye Bayswater. Bayswater tasken er en klassisk taske som mange kvinder forelsker sig i - og derfor ses den også i bybilledet. Men er Alexa tasken nu blevet så populær at den kære klassiske Bayswater bliver skiftet ud?

Det er vel ikke nogen hemmelighed at jeg stadig er helt forelsket i Bayswater tasken(ikke fordi den anden ikke er pæn, men man kan jo ikke eje to). Hvad synes I bedst om - Alexa eller Bayswater?

(billedet er lånt fra net-a-porter.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar