mandag den 15. marts 2010

Fly london ..

Jeg er rigtig glad for mine sko fra Fly London. Oprindeligt er det min mor der har købt dem til sig selv, men jeg er heldig at jeg har fået lov til at overtage dem - næsten ubrugte. Det er måske lidt svært at se men de er støvede grønne, og utrolig lækre.

Jeg har nu besluttet mig for, at jeg skal til København og studere. Jeg har søgt ind på to forskellige uddannelser, og jeg håber selvfølgelig jeg kommer ind på min 1. prioritet, nemlig designteknolog-uddannelsen.
Lige nu går jeg og leder efter lejlighed, og som dagene skrider frem jo mere glæder jeg mig. Derfor er jeg begyndt at se på alt grejet, som jeg jo skal have skaffet.
Men de to år min uddannelse tager, skal jeg leve for et minimum beløb, og derfor er der ikke råd til dyre tøjkøb, hvilket bliver en smule svært, men så er det rart, at der er så mange lækre billige butikker som H&M, Zara, Topshop osv.
Og på den anden side set, er det jo den uddannelse jeg gerne vil ha', så mon ikke man kan leve for lidt mindre penge end normalt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar