søndag den 21. marts 2010

Lav selv ..

Dette armbånd er et jeg lige har siddet og lavet til aften. Billedet er lidt dårligt - ved ikke om det stenene på peacetegnet der glimter for meget.
Efter at have været en tur i en butik i lørdags som forhandler smykkedele, besluttede jeg mig for at dette kunne blive et super fedt armbånd. Så det skulle jeg da lige lave.
Jeg er rigtig glad for den lyselilla lædersnor som kan gå til mange af forårets pastelfarver men ikke mindst opfriske et outfit når man er helt i sort.
Jeg fik desværre ikke købt mig mere(skal spare lidt på pengene), men jeg fandt ud af jeg havde nogle smykkedele herhjemme, så måske skulle man begynde at lave lidt øreringe eller noget.
Jeg kan rigtig godt lide at lave smykker selv, fordi det er hyggeligt at sidde og fumle med sådan noget, men også fordi det er lidt billigere end at gå ud og købe noget plus det jo faktisk bliver som man gerne vil have det(for det meste).

2 kommentarer:

  1. fedt armbånd Sissel, er det lavet på ståltråd ?
    kender du line-design.dk det er et smykkedesign forum. Jeg er månedens (juni 2010)konkurence sponsor

    SvarSlet
  2. Du er hermed inviteret til gratis PerleCafé i Humlebæk hos Brille- Mie hver den første og anden Torsdag i måneden fra 18.15 til 21.00, adressen er
    Humlebæk Center 29, 3050 Humlebæk. Tilmelding er nødvendig på Tlf. 4916 8228 venlig hilsen Karen

    SvarSlet