torsdag den 25. februar 2010

Er foråret mon på vej ...


I dag er det tøvejr og det regner, mon ikke det er tegn på at foråret er på vej? Jeg glæder mig i hvert fald, for nu er det blevet for meget med al det snevejr.

En af de ting jeg glæder mig til at gå rigtig meget i til foråret er buksedragten. Jeg har et par i mit skab, som bare ligger og venter på jeg hiver dem frem.

KENZO har med deres spring/summer kollektion 2010 formået af indfri alle mine drømme, når det gælder valget af buksedragten. Disse to flotte er bestemt blandt mine favoritter. Jeg synes at KENZO har formået at skabe en rigtig flot kollektion i år, med mange gode farver og prints. Den afslappede stil som kollektionen afspejler, er jeg helt vild med og jeg ville gerne eje dem begge.
(billedet er lånt fra brigadeirochoc.blogspot.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar