onsdag den 24. februar 2010

Det første indlæg ..


Dette er min første dag som blogger, hvilket jeg synes særdeles godt om. Jeg har en masse på hjertet, og jeg håber bestemt, at nogle af de ting jeg godt kan lide ved mode, også vil komme jer til gode.


Jeg har for nylig været på ferie til Dubai, hvor det bugner med tøj, smykker, tøj og tasker. Alt fra de kære designere, til de billigere H&M, ZARA osv, som vi kender dem herhjemme. Dubai er virkelig et shoppingparadis, nok også fordi de har verdens største shoppingcenter.

Alt imens jeg var dernede, forelskede jeg mig selvfølgelig i en Roberto Cavalli slangering, magen til armbåndet på billedet. Fingerringen er fra Roberto Cavalli spring/summer 2010 kollektionen. Jeg fortryder sådan jeg ikke købte den, da jeg er helt vild med Roberto Cavalli's slangesmykker for tiden, så det må stå på min ønskeliste, til næste gang der er lidt penge til mig selv.
(billede lånt fra jewelrypublisher.com)

3 kommentarer:

  1. wow, Sissel det er en inspirerede side der lover forår. du har ret i Kenzo laver nogle ret lækre ting og bruger nogle fede farver.
    Glæder mig til at se hvad du har fundet på til næste gang, selvom jeg er lidt grå i kanterne er jeg også meget optaget af mode.
    Bar`klø på Sissel du er god.
    Hilsen Camillas mor Brit
    p.s. personligt er jeg ikke til slanger,hverken i live eller på armen, men smukt ser det ud.

    SvarSlet
  2. Utrolig fed side!

    SvarSlet
  3. Tak for de søde kommentarer.
    Jeg er normalt heller ikke glad for slanger, og jeg bliver virkelig bange for dem, når de er der i levende live. Men der er et eller andet mystisk ved dem, som har fanget mit øje.

    SvarSlet